Ми не съм съвсем сигурен че му е по голяма на Туарега турбината щото и той е R5 2.5 TDI
Известие
Collapse
No announcement yet.
Относно турбините ни
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщениеМи не съм съвсем сигурен че му е по голяма на Туарега турбината щото и той е R5 2.5 TDIAlfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05
Comment
-
Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщениеА те колко коня са ?
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеАко става дума за оная тракторна редосеялка R5 TDI - тя е 174 коняAlfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеАко става дума за оная тракторна редосеялка R5 TDI - тя е 174 коня_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеА ако ставаше дума за 10-цилиндровия, дето ми настръхва косъмът, като го чуя да въздъхва?
Ми той 10-цилиндровия всъщност е 2 броя R5, работещи на общ колянов вал.
Comment
-
Touareg TDI - 174HP 2.5L D BAC/BLK 03- Garret GT2056V
само за справка, на 166 140/150 к.с. се слага по голяма - GT2256V
Touareg TDI 5.0L D V10TDI 05- GT1852V REA - 2 броя
които всяка една е доста малка, но пък са две и моторо е мааалко по големмалко...
'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщениеTouareg TDI - 174HP 2.5L D BAC/BLK 03- Garret GT2056V
само за справка, на 166 140/150 к.с. се слага по голяма - GT2256V
Touareg TDI 5.0L D V10TDI 05- GT1852V REA - 2 броя
които всяка една е доста малка, но пък са две и моторо е мааалко по големмалко...
А лагът на две турбини не се сумира, когато се сравнява с лага на една, но два пъти по-голяма
С това си обяснявам аз настръхването ми, когато чуя десетака
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщениеНай-вероятно е с риплейсмънт филтър колата му... тя и мойта така ама промяната в звука е почти нулева защото моя си влиза в кутията и е с размерите на оригиналния а той ако е сложил някой конусен и е изхвърлил кутията много ясно че ще реве... Само за пример Punto 1.2 Sporting с конус като го форсираш е като мини Ферари(точно заплашително както го описваш ти) а смятай турбината като смукне какъв е дебита на въздуха преминаващ през филтъра.
П.П. Турбото доколкото съм забелязал съска а не реве
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеМи не, човека си е с нормален филтър и определено е рев, което и мен ме зачуди. Прекалено силно съскане прераснало в рев да уточня.Иначе аз пак си мисля, че това, че те бие, може да се дължи до голяма степен на разлики в управлението на турбината, АКО има такива. Не знам как е при 2.4, но при 1.9 разликите са огромни, докато привидно имаме 10 коня повече за по-модерния вариант на турбината, а въртящият момент си е почти същия като на 105 коньовия.
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеОбикновено ревът на турбината прераства в рев на собственика на даден етапИначе аз пак си мисля, че това, че те бие, може да се дължи до голяма степен на разлики в управлението на турбината, АКО има такива. Не знам как е при 2.4, но при 1.9 разликите са огромни, докато привидно имаме 10 коня повече за по-модерния вариант на турбината, а въртящият момент си е почти същия като на 105 коньовия.
Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеНе са бе, кога ще го разберете.
2.4 JTD с мощност 136 к.с. е с обикновена турбинаA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment