Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно турбините ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ми не съм съвсем сигурен че му е по голяма на Туарега турбината щото и той е R5 2.5 TDI
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
    Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
      Ми не съм съвсем сигурен че му е по голяма на Туарега турбината щото и той е R5 2.5 TDI
      А те колко коня са ?
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
        А те колко коня са ?
        Ако става дума за оная тракторна редосеялка R5 TDI - тя е 174 коня
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          Ако става дума за оная тракторна редосеялка R5 TDI - тя е 174 коня
          Право в целта... както винаги
          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            Ако става дума за оная тракторна редосеялка R5 TDI - тя е 174 коня
            А ако ставаше дума за 10-цилиндровия, дето ми настръхва косъмът, като го чуя да въздъхва?
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              А ако ставаше дума за 10-цилиндровия, дето ми настръхва косъмът, като го чуя да въздъхва?

              Ми той 10-цилиндровия всъщност е 2 броя R5, работещи на общ колянов вал.
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #37
                Touareg TDI - 174HP 2.5L D BAC/BLK 03- Garret GT2056V

                само за справка, на 166 140/150 к.с. се слага по голяма - GT2256V

                Touareg TDI 5.0L D V10TDI 05- GT1852V REA - 2 броя

                които всяка една е доста малка, но пък са две и моторо е мааалко по голем малко...
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщение
                  Touareg TDI - 174HP 2.5L D BAC/BLK 03- Garret GT2056V

                  само за справка, на 166 140/150 к.с. се слага по голяма - GT2256V

                  Touareg TDI 5.0L D V10TDI 05- GT1852V REA - 2 броя

                  които всяка една е доста малка, но пък са две и моторо е мааалко по голем малко...
                  А ся, коя ли има по-голям лаг в случая А лагът на две турбини не се сумира, когато се сравнява с лага на една, но два пъти по-голяма С това си обяснявам аз настръхването ми, когато чуя десетака
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                    Най-вероятно е с риплейсмънт филтър колата му... тя и мойта така ама промяната в звука е почти нулева защото моя си влиза в кутията и е с размерите на оригиналния а той ако е сложил някой конусен и е изхвърлил кутията много ясно че ще реве... Само за пример Punto 1.2 Sporting с конус като го форсираш е като мини Ферари (точно заплашително както го описваш ти) а смятай турбината като смукне какъв е дебита на въздуха преминаващ през филтъра.

                    П.П. Турбото доколкото съм забелязал съска а не реве
                    Ми не, човека си е с нормален филтър и определено е рев, което и мен ме зачуди. Прекалено силно съскане прераснало в рев да уточня.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                      Ми не, човека си е с нормален филтър и определено е рев, което и мен ме зачуди. Прекалено силно съскане прераснало в рев да уточня.
                      Обикновено ревът на турбината прераства в рев на собственика на даден етап Иначе аз пак си мисля, че това, че те бие, може да се дължи до голяма степен на разлики в управлението на турбината, АКО има такива. Не знам как е при 2.4, но при 1.9 разликите са огромни, докато привидно имаме 10 коня повече за по-модерния вариант на турбината, а въртящият момент си е почти същия като на 105 коньовия.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #41
                        http://www.unitechturbo.com/index_bg.html

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Обикновено ревът на турбината прераства в рев на собственика на даден етап Иначе аз пак си мисля, че това, че те бие, може да се дължи до голяма степен на разлики в управлението на турбината, АКО има такива. Не знам как е при 2.4, но при 1.9 разликите са огромни, докато привидно имаме 10 коня повече за по-модерния вариант на турбината, а въртящият момент си е почти същия като на 105 коньовия.
                          Мисля че става въпрос по-скоро за типичното свистене, тип реактивен двигател, а не за рев, като става въпрос за звукови разлики.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Не са бе, кога ще го разберете.

                            2.4 JTD с мощност 136 к.с. е с обикновена турбина
                            Кой модел на турбината е в случая при 166-ца без променлива геометрия?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment

                            Working...
                            X